London - Reisverslagen van Veerle van Riet - WaarBenJij.nu London - Reisverslagen van Veerle van Riet - WaarBenJij.nu

London

Voor school ga ik 3 maanden stage lopen in London.
Dit ga ik doen op een school voor meervoudig gehandicapten kinderen.
Lisanne, een klasgenoot en inmiddels ook goede vriendin gaat met me mee. Ook zij zal op dezelfde school als mij stage lopen.
Op 11 april staat het vliegtuig voor ons klaar. En op 7 juli zullen we weer terug naar huis komen.
Nog 3,5 week en dan is het zover. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2014

We are coming home

15 Juni 2014

Het aftellen is begonnen!

27 Mei 2014

Mixed Feelings

05 Mei 2014

The Green class rules

25 April 2014

The real life
Veerle

Samen met Lisanne ga ik op 11 april, 3 maanden stage lopen in London. We gaan hier samen stage lopen op een school voor meervoudig gehandicapten. Wil je weten wat ik allemaal meemaak? Lees mijn verslag dan maar ;)

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3055

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 07 Juli 2014

London

Landen bezocht: