Finally in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Veerle Riet - WaarBenJij.nu Finally in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Veerle Riet - WaarBenJij.nu

Finally in London

Door: Veerle van Riet

Blijf op de hoogte en volg Veerle

12 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo, daar is ie dan; mijn eerste reisverslag.

Gisteren zijn Lisanne en ik dus vertrokken naar London. Op het vliegveld was het natuurlijk al meteen leuk. Ik moest inchecken bij iemand die ze aan het in werken waren. En ja, ik wist dat mijn koffer te zwaar zou zijn, maar daar letten ze normaal toch nooit zo op? Uiteindelijk was mijn koffer dus 1 kg te zwaar en moest ik 10 hele euro's betalen. Nou, dan doen we dat maar. Dus koffer geleverd en op naar de service balie. Gelukkig was de mevrouw achter de balie daar wel wat aardiger en heb ik uiteindelijk niks meer hoeven te betalen.
Nog even een afscheidsknuffel en zoen en daar gaan we dan!

Het vliegen ging echt super snel, maar eenmaal aangekomen op het vliegveld begon de lange reis pas. Eerst door de douane, waar een rij van Weert tot ongeveer Tungelroy stond?? Dus maar braaf aangesloten en wachten maar. Gelukkig hadden we onze bagage wel heel snel en konden we meteen instappen in de trein naar Liverpool Street.
Na een half uur treinen op naar de metro (dit alles inclusief 4 koffers en 2 tassen, ja Lisanne en ik zijn echte vrouwen..)
Maar dan de metro, hoe zat dat ook alweer? Na even goed zoeken en niet eens verdwaald te zijn (maar wel met hulp van de ontzettend aardige mensen hier) konden we dan eindelijk de sleutel van mijn kamer op gaan halen.
Eenmaal de sleutel op zak, gingen op weg naar het busstation, dit was verder weg dan we hadden verwacht. Dus hebben ons van onze sportiefste kant laten zien gisteren, haha!

Uiteindelijk kwamen we om 10 pm aan op mijn kamer. We waren dood op, dus de koffer bleven nog even ingepakt en maar meteen slapen. Tenminste dat dachten we. Onze kamers liggen aan een drukke weg waar van alles gebeurd. Van gillende meiden tot gierende banden, ik heb het allemaal gehoord vannacht. Dat wordt even wennen dus.

Vandaag konden we ook de sleutel van Lisanne's kamer ophalen. De kamers zijn trouwens super mooi! Alleen de handdoeken en het beddengoed ontbrak. Dit wisten we al, dus we hadden ons ingesteld op een middagje Primark. Heeerlijk :D

Nu nog lekker een weekje wennen en dan gaat stage ook beginnen.
Ik heb het nu al ontzettend naar mijn zin! Dus maak je over mij maar geen zorgen!

Lots of love,
Veerle

  • 13 April 2014 - 09:38

    Rinie Lietzau:

    Hoi lieve Veerle,

    Fijn, dat alles goed verlopen is!

    Heel veel succes in London en ga lekker van je stageplek genieten!!!!


    Groetjes en 'n knuffel uit Weert!

    tante Rinie

  • 14 April 2014 - 22:35

    Nelly:

    ha Veerle en Lisanne,
    geniet van deze vakantie week en de volgende stage weken. Gaat zeker lukken.

    Lots of fun,

    Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veerle

Samen met Lisanne ga ik op 11 april, 3 maanden stage lopen in London. We gaan hier samen stage lopen op een school voor meervoudig gehandicapten. Wil je weten wat ik allemaal meemaak? Lees mijn verslag dan maar ;)

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 3060

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 07 Juli 2014

London

Landen bezocht: