Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Veerle Riet - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Veerle Riet - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Veerle van Riet

Blijf op de hoogte en volg Veerle

15 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello lovely people!

Hier ben ik weer. Het is al eventjes geleden dat ik iets geschreven heb, dus hier een verslagje van mijn top leven in London.
Het is hier volop zomer en dat maakt voor mijn gevoel alles nog net iets leuker! We hebben de hele week 25 graden gehad, heerlijk!
Vorig weekend zijn de ouders van Lisanne op bezoek geweest, super gezellig! En het is ook wel heel leuk dat je dan samen hun een ‘rondleiding’ door London kan geven. Het was een super gezellig weekend en we hebben ze natuurlijk de leukste plekjes van London laten zien. Lisanne weet ook echt altijd een leuke draai aan zulke weekenden te geven. Ik weet dat ze heel veel van haar ouders houdt en afscheid nemen was dus ook niet heel makkelijk, maar je heet geen Lisanne als je daar geen oplossing voor weet. We hadden de laatste avond namelijk afgesloten in het park. Vanuit het park hadden we haar ouders uitgezwaaid bij de bushalte. En toen wilde we naar huis gaan. Maar hoe kom je binnen als dat je eigen sleutel op Lisanne’s kamer ligt, Lisanne’s sleutel in haar moeders tas zit en we geen telefoon, geld of niks bij je hebt? Nou ja, eerst maar eens 100 x aanbellen en steentjes op ramen gooien, maar helaas.. Geen reactie. Dan maar een creepy café binnen en daar vragen of we de telefoon mogen lenen, helaas zonder succes, de telefoon gaat namelijk niet over. Wat nu? Gelukkig was de eigenaar van het café zo aardig om ons 10 pond te lenen en konden we samen Lisanne’s ouders achterna met bus. Fingers crossed dat zij niet op dat zelfde moment terug aan het reizen zijn naar ons. Na een ‘lange’ rit met een buschauffeur die voor geen meter doorreed, moesten we overstappen. En wie wilde daar net in de bus terug naar ons stappen? Lisanne’s ouders. Uiteindelijk weer de sleutels terug gekregen en nog een keer afscheid genomen.
Dit is dus hoe Lisanne onder het afscheid nemen uit probeert komen! Heel leuk, maar niet perse voor herhaling vatbaar.

Op stage gaat eigenlijk alles wel z’n gangetje. Ik vind het heel leuk om te merken dat de kinderen steeds beter weten wie ik ben en zo nu en dan word ik dan ook overladen met heerlijke natte kusjes en vrolijke lachjes! Ik weet nu al dat ik ze echt ontzettend ga missen.. Want tja, over 3 weekjes kom ik alweer naar huis. Ik snap wel wat ze bedoelen met “Time flies when your havin’ fun”. Dat is namelijk echt zo!

Afgelopen weekend hebben Lisanne en ik ingeluid met een bbq bij mijn stage begeleidster, super gezellig! Leuk vooruitzicht dat er nog een op de planning staat.
En dan vrijdag: WOEEEEEEEEW HOLLAND I LOVE YOU!! Hahahahaha. Okee, misschien een beetje te enthousiast, maar als je in een Gaybar tussen allemaal Spanjaarden zit vind ik het heerlijk om hun lekker op te jutten en te laten zien dat ik voor Nederland ben! Na afloop van de wedstrijd teruggekeerd naar de Hems (een Nederlands café), daar wilde we namelijk eerst de wedstrijd gaan kijken, maar daar was het zo druk dat we niet binnen konden. Buiten op straat was een groot feest en later hebben we dat feestje binnen ook nog doorgezet! Wat een top avond. Woensdag ben ik weer van de partij in mijn bavariajurkje!

Nog maar een paar weekjes te gaan met nog heel veel leuks op de planning. Papa, mama en Jasper komen volgend weekend, we gaan naar het Holi festival of colours en we willen nog naar een musical. Genoeg om nog een verhaal over te schrijven, dus dit is voorlopig nog niet mijn laatste!

Het aftellen is begonnen, ik zie jullie snel!

Lots of love,
Veerle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veerle

Samen met Lisanne ga ik op 11 april, 3 maanden stage lopen in London. We gaan hier samen stage lopen op een school voor meervoudig gehandicapten. Wil je weten wat ik allemaal meemaak? Lees mijn verslag dan maar ;)

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 3052

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 07 Juli 2014

London

Landen bezocht: