Mixed Feelings - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Veerle Riet - WaarBenJij.nu Mixed Feelings - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Veerle Riet - WaarBenJij.nu

Mixed Feelings

Door: Veerle van Riet

Blijf op de hoogte en volg Veerle

27 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi Everybody!

Aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik iets geschreven heb, is hier weer een update over mijn leventje in London.
Lisanne en ik zijn alweer over de helft. Wat gaat de tijd snel als dat je het naar je zin hebt!
De afgelopen weken heb ik gewoon stage gehad. Iets wat dat ik ontzettend leuk vind. De laatste stage week voor de vakantie (die ik dus nu heb), was wel extra speciaal. We hadden namelijk bezoek van Monga en Robert. Een leraar en directeur van een school uit Zambia. De Oakleigh School heeft hier een samenwerkingsverband mee. Daarom werden er ook allemaal speciale dingen georganiseerd, erg leuk!
En toen was het eindelijk donderdag 22 mei! Eerst nog een normale stage dag gehad met zwemmen en veel liedjes zingen en toen, ’s avonds laat: op naar Liverpool Street. Eindelijk komt Bart op bezoek!
Vrijdag zijn we eerst naar stage gegaan, Maria had namelijk gevraagd of ik hem daar voor wilde stellen (natuurlijk wil ik dat). Dit was meteen ook een bijzonder moment. De kinderen zaten in een kring. En één van de leerlingen begon me kusjes te geven en te knuffelen (iets wat ze normaal nooit bij iemand doet), het leek er dus een beetje op alsof ze Bart jaloers wilde maken. Al snapt ze niet eens dat Bart mijn vriend en het begrip jaloers al helemaal niet! Maar in iedere geval. Na een uurtje op stage te zijn geweest zijn we het centrum in gegaan. Hier heb ik Bart alle toeristische attracties laten zien. De Tower Bridge, De Big Ben, De London Eye etc. ’s Avonds hadden we afgesproken met Lisanne om de Jack the Ripper tour te doen, ontzettend interessant!
Zaterdag zat het weer niet helemaal mee. Dus eerst gezellig met Bart en Lisanne ‘Hemel op aarde’ gekeken in mijn bed, haha. Later zijn Bart en ik toch nog gezellig naar de Portobello Road Market in Notting Hill geweest. Ik denk dat dit wel mijn favoriete plekje van London is, haha.
’S Avonds zijn we gezellig met Lisanne en onze Franse huisgenoot opstap geweest.
Zondag zijn we heel sportief geweest, we zijn namelijk wezen rennen! En dat ging super goed! Daarna zijn Bart en ik opnieuw London in gegaan, maar dit keer om London vanuit de lucht te bekijken. We zijn namelijk in de London Eye geweest, een echte aanrader! Daarna lekker wezen uiteten en toen zat helaas het weekendje er alweer op.
Maandag ochtend in alle vroegte (5:30 am) afscheid moeten nemen van Bart. Maar gelukkig maakte Lisanne mijn dag weer goed, door lekker een middagje te gaan shoppen!

Nu heb ik dus nog een week vakantie. Lisanne en ik hadden eigenlijk nog wel wat leuke dingen op de planning staan. Maar zoals het er nu uitziet, lijken deze niet door te gaan. Ik lig namelijk ziek in bed en heb een stuk of 8 koortsblaren. Erg balen, maar ook hier kom ik wel overheen!
Nog een dikke maand en ik ben alweer thuis!

Liefs,
Veerle

Foto's:
http://on.fb.me/1ijkklC

  • 27 Mei 2014 - 19:20

    Dimphy:

    Wat is dat balenzeg, maar gelukkig is Bart bij je om je te knuffelen. Dikke kusjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veerle

Samen met Lisanne ga ik op 11 april, 3 maanden stage lopen in London. We gaan hier samen stage lopen op een school voor meervoudig gehandicapten. Wil je weten wat ik allemaal meemaak? Lees mijn verslag dan maar ;)

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 3051

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 07 Juli 2014

London

Landen bezocht: